FEBRUARIE 2020
Participantii au organizat prezentări:
- în cadrul consiliilor profesorale Școala Gimnazială "George Enescu" Moinești și Grădinița Lizuca Bacău/Școala Gimnazială "Ion Creangă" Bacău; Grup țintă: cadre didactice din cele două școli
- în cadrul ședințelor de comisie metodică (Grădinița Lizuca Bacău); Grup țintă: cadre didactice de la Grădinița Lizuca și Școala Gimnazială "Ion Creangă", consilierul școlar.
Activitățile de diseminare s-au axat pe prezentarea experienței din Islanda, atât din punct de vedere profesional, cât și ca experiență culturală. Participanții au ilustrat și exemplificat metode non-formale de învățare și de relaționare, cunoștințe despre metode de învățare prin joc, prin care elevii pot asimila termeni lexicali noi, dar și noțiuni de teorie literară, în baza unor principii ludice, coroborate cu dramatizarea, lectura expresivă, dansul, muzica, competiția. La acestea, se adaugă cunoștințe despre metode de lucru prin cooperare, prin care elevii pot reține categoriile lexicale, dar și orice noțiune teoretică nouă, indiferent de disciplină sau de vârsta copilului.
În urma expunerii la aceste metode, elevii/preșcolarii rămân cu certe achiziții, vizând, în primul rând: abilitățile de prezentare și de comunicare; competențe de comunicare și sociale, ascultare activă, exprimare a opiniilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu